Kajafias Blogg

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Kajsa - 6 juli 2011 21:51

Hejsan!


Idag är det sista dagen att vara me i Ellens tävling om att vinna ett jätte fint halsband som hon gjort ^^ det man ska göra är att lägga upp en före oh efter bild på någon bild helt enkelt... Här kommet mitt bidrag:


FÖRE:

 

EFTER:

     Önska mig lycka till. Här kommer en länk till Ellen:s blogg med jag vet inte om det funkar att göra en länk... men ni bara MÅSTE kolla på hennes blogg. Tummen upp till den!

http://cookie-ln.bloggplatsen.se

EllenA lösnönjenordtet

//Kajafia  

Av Kajsa - 6 juli 2011 20:46

Hejsan! På måndag ska jag vara med Ellen villket kommer bli super duper kul ^^ om det är fint väder så ska vi springa vatten spridare. En liten länk kommer här: www.cookie-ln.bloggplatsen.se

EllenA lösnenordtdet

(Bild på sötaste Ellen)  //Kajafia  

Av Kajsa - 6 juli 2011 20:32

Hej på er! Jag gör ett inlägg till för jag tänkte visa vad jag har köpt medans jag varit borta ^^

Två likadana (fast olika färger) bikiniöverdelar. 


Godis (oredigerad bild) för bara 14 kronor!

Svarta korta tajts

Skor som jag letat efter hur länge som helst!

En bok som jag inte läst ännu...

Och en till bok som jag läst lite i.


Boken på sista bilden är en deckare (ni kanske ser det) och den kan jag värkligen rekomendera! Det versta är att det är så mycket detaljer och bla bla men det är det ju i alla deckare böker?

//Kajafia  

Av Kajsa - 6 juli 2011 19:08

162 kronor, det var så mycket jag och min bror fick när vi var och pantade för en liten stund sedan... vi hade en stor svart soppsäck och två påsar med flaskor. Hon i kassan tänkte nog

- Omg, dom har samlat i några år ser jag?

Statestiken bara swoof (åkte uppåt) när alla bilderna kom upp i bloggen villket jag är glad över! Nu kommer jag förhoppningsvis blogga som vanligt igen. Ni får ha en fortsatt trevlig dag. Jag kanske inte bloggar mera idag men jag får se!


//Kajafia  

Av Kajsa - 6 juli 2011 18:59

Nu har jag redigerat och fixat med några bilder jag tog på Öland... Titta och njut ^^


                


Den översta är min favorti tror jag nog... villken gillar ni mest? <3


Tyvär så fotade jag inte så mycket eftersom det var ganska bra väder, så jag hade inte tid att fota så mycket, men några bilder blev det ju <3

//Kajafia  


Av Kajsa - 6 juli 2011 18:37

Hejsan! kom hem för cirka två timmar sedan och har varit och lämnat packten jag köpte på öland och så har jag varit och hämtat mina mobilskal ^^ 


    

och så var det ett till som jag inte tog närbild på ^^


 


//Kajafia  

Av Kajsa - 6 juli 2011 10:06

Om ni är lite smarta så förstår ni kansk vad jag menar med rubriken? Jo, idag ska vi åka hem!!! :D jag kommer inte kunna blogga direkt när jag är hemma kanske blir det till och med att jag lägger in bilderna imorgon men nu vet ni ju att jag snart snart snart kommer blogga som vanligt igen <3 hā det bäst så ses vi en annan gång (tydligen imorgon eller sent ikväll) //Kajafia ^^

Presentation


Mitt namn är Kajsa och är 12 år. I min blogg får du hänga med i min vardag, se många bilder och mycket mer. På fritiden dansar och fotar jag villket ja älskar att göra. Jag fotar med min systemkamera nikon d3100. Hoppas det låter intressant ^^

Kategorier

Fråga mig något!

21 besvarade frågor

Omröstning

Har jag lagom mycket bilder här på bloggen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Översättning

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards