Kajafias Blogg

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av Kajsa - 5 juli 2011 00:46

Hej igen, jag gör ett kort inlägg för att medela er om att jag ska sova nu! Godnatt så ses vi imorgon <3 //Kajafia

Av Kajsa - 5 juli 2011 00:00

Hej, som ni vet så var vi ju i tälten idag och efter det så åkte vi till en liten, ja vad ska man säga, marknad eller liknande. Där fanns det en affär med massa ringar, halsband, öronhängen, ännu mera ringar och så fanns det en ring förstår ni, som jag kollade på i typ en timme som bara kostade 25 kronor. Den va i trä och ganska stor med gula röda vita och rosa prickar på, och nu ångrar jag så att jag inte köpte den :( jag har letat efter en lite större ring hur länge som helst men jag har bara hittat ringar för typ 99 kronor villket jag tycker är aningen dyrt! Men om jag ber snällt så kanske vi kan åka dit imorgon igen... Jag köpte åtminstonde två små saker som jag ska ge bort till några men jag kan inte säga till villka ännu <3 Det var att jag ville säga ^^ //Kajafia

Presentation


Mitt namn är Kajsa och är 12 år. I min blogg får du hänga med i min vardag, se många bilder och mycket mer. På fritiden dansar och fotar jag villket ja älskar att göra. Jag fotar med min systemkamera nikon d3100. Hoppas det låter intressant ^^

Kategorier

Fråga mig något!

21 besvarade frågor

Omröstning

Har jag lagom mycket bilder här på bloggen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Översättning

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards