Kajafias Blogg

Alla inlägg den 1 juli 2011

Av Kajsa - 1 juli 2011 21:18

Hejsan. Som ni vet så är och har uppdateringen varit väldigt dålig men nu har ja en väldigt bra anledning till det! Jag har aldrig varit hemma för jag är på Öland, så jag har inte kunnat blogga så mycket... Visst så kan jag blogga med det blir så tråkigt utan bilder... Så i NÅGRA dagar så blir det inga bilder men om ni vill så kan jag ju ha med mobilen till typ standen och blogga lite ;) idag har vi varit i Kalmar och shoppat. Jag köpte ett läppglans, två bikini överdelar och en underdel, en läskig bok och ljuslycktor till mamma ^^ vädret just nu är det regnigt fast inte alls kalltt! Hoppas ni har det bra och kommentera gärna om ni tycker det är okej att det blir mycket mindre bilder ett litet tag. //Kajafia <3

Av Kajsa - 1 juli 2011 12:00

  Denna bilden är inte söt utan det är bara lite häftig ^^ det ska likna chokladkakor fast det är block ^^ Åh, vad jag vill ha en sån o.O


//Kajafia  

Presentation


Mitt namn är Kajsa och är 12 år. I min blogg får du hänga med i min vardag, se många bilder och mycket mer. På fritiden dansar och fotar jag villket ja älskar att göra. Jag fotar med min systemkamera nikon d3100. Hoppas det låter intressant ^^

Kategorier

Fråga mig något!

21 besvarade frågor

Omröstning

Har jag lagom mycket bilder här på bloggen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Översättning

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards